نوع فایل
PDF
حجم فایل
76.4 مگابایت
تعداد بازدید
435 بازدید
11,000 تومان

دانلود کتاب آلمانی linie 1 beruf b2 pdf

کتاب درسی پشتیبان دوره linie 1 beruf b2 lösungen برای استفاده در دوره های زبان پایه و ویژه BAMF در نظر گرفته شده است، از B1 به B2 (شامل جزء متوسط ​​B1/B2) هدایت می شود و به طور خاص برای آزمون زبان آلمانی برای حرفه های B1 و B2 آماده می شود.

linie 1 beruf b2 pdf download” یک کتاب آلمانی است که بر حرفه B2 تمرکز دارد. این کتاب درسی یا دوره ای است که هدف آن زبان آموزان پیشرفته آلمانی است که قبلاً دانش پایه ای قوی از زبان آلمانی دارند.

کتاب linie 1 beruf b2 intensivtrainer lösungen pdf «خط ۱» به منظور ارتقای مهارت های حرفه ای و واژگان زبان آموزان در سطح B2 تهیه شده است. این می تواند طیف گسترده ای از موضوعات حرفه ای، مانند نوشتن ایمیل، برقراری تماس تلفنی، مذاکره قراردادها یا ارائه پروژه ها را پوشش دهد.

زبان آموزان باید از طریق تمرین ها، گفتگوها و کارهای عملی مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنند و یاد بگیرند که در موقعیت های مختلف حرفه ای خود را به زبان آلمانی با اعتماد به نفس و موثر بیان کنند. علاوه بر این، به منظور بهبود بیشتر بیان زبانی، بر تمرینات دستور زبان و واژگان نیز تأکید می شود.

بنابراین، “خط ۱: حرفه B2” آماده سازی هدفمند برای زندگی کاری روزمره در یک محیط آلمانی زبان را ارائه می دهد. این می تواند هم برای خودآموزی و هم در کلاس استفاده شود و از زبان آموزان در رساندن دانش خود به زبان آلمانی به سطح بالاتر و ارائه موفقیت آمیز خود در زمینه حرفه ای پشتیبانی می کند.

دانلود کتاب آلمانیlinie 1 beruf b2

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *