نوع فایل
PDF
حجم فایل
7.5 مگابایت
تعداد بازدید
129 بازدید
14,000 تومان

دانلود کتاب آلمانیinteraktives marketing neue wege zum dialog mit kunden

نویسندگان رویکردهای بازاریابی گفتگوی نوآورانه، روندهای رسانه ای جدید و پتانسیل مدیریت ارتباط با مشتری، و راه های جدید استفاده از رسانه های جدید را ارائه و بحث می کنند. نتایج تحقیقات فعلی و مثال‌های عملی از بخش‌های مختلف (گروه BMW، هنکل KGaA، Deutsche Bahn AG، و غیره) برای نشان دادن این موضوع ادغام شده‌اند.دانلود کتاب آلمانیinteraktives marketing neue wege zum dialog mit kunden

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:

لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *